tetőkárpit

Tetőkárpit javítás, felújítás

Ha eleresztett a ragasztó és belóg a tetőkárpit, megjavítjuk szakszerűen

Modern autók tetőkárpitja legtöbbször egy 3 mm-es szivacsra ragasztott szövetanyag, amit a szivacsos oldalával ragasztanak a tetőtálcára. A laminált szivacsos szövet a levegő páratartalmát magába szívja és idővel a szivacs szerkezete megváltozik, elporlad, amitől a szövet megereszkedik és belóg az utastérbe. A kárpit leválása nem esztétikus, zavaróan hat és esetenként - pl. ha a visszapillantó látómezejébe lóg a szövet - veszélyforrás is lehet. Ilyen esetben a megereszkedett kárpit házilagos ragasztása pl. Pálmatex-szel vagy egyéb barkácsboltban kapható ragasztóval igénytelen autóbelsőt eredményez, ami legtöbbször csak tüneti kezeléssel ér fel, hiszen a szivacs további öregedésével a tetőt borító textil más helyeken is el fog válni, a nem odavaló ragasztó meg foltossá teszi a szövetet. A legtöbb esetben csak a komplett tetőkárpitozás, azaz a tetőkárpit cseréje jelent korrekt és hosszútávú megoldást.

Tetőablakos tetőkárpit

Műhelyünkben leggyakrabban a következő márkájú járműveknél végzünk tetőkárpit javítást gyári minőségben:

  • Opel (Astra, Vectra)
  • VW
  • Suzuki
  • Volvo
  • Toyota
  • Ford
  • Škoda
  • stb.
Felújított tetőablakos tetőkárpit

A tetőtálca szakszerű eltávolítása komoly, időt és gyakorlatot igénylő feladat, ezért a belógó szövetet ragasztás helyett tűzze fel gombostűvel és forduljon autókárpitozásra szakosodott szakemberhez.

Vállalkozásunk rövid határidővel vállal tetőkárpit felújítást gyári ragasztóval, gyári tetőkárpit anyagból széles színválasztékkal (szürke, sötétszürke, fekete, bézs, stb.).

Ha rálóg a tetőszövet a fejére vagy szakadt, foltos, elhasználódott a tetőkárpit, hívjon bizalommal, kérjen tanácsot bármely autómárka esetén:

hívjon

06-30/976-98-5706-70/273-83-49

vagy